skip to Main Content

« Tots els Esdeveniments

Gallina Pelada i Creu de Ferro

novembre 5 | 07:00 - 17:00

Farem una ruta circular. Començarem a caminar i al cap de poc arribarem a la font Freda. Ens anirem enfilant fent llaçades fins a les Planelles, on el camí planeja una estona. Tornarem a pujar fins arribar a una gran collada. Planejant, passarem prop del refugi d’Ensija i després d’un darrer tram amb un pendent suau arribarem al cim de la Gallina Pelada, amb vistes de 360º. Desfarem el camí fins el pal indicador i ens dirigirem a la Creu de Ferro pujant suaument pels rasos d’Ensija. Un cop fet aquest cim, baixarem fins el gran pal d’Ensija, des d’on planegem cap el Serrat Voltor seguint l’indicador de Llobateres. Seguirem el camí pel barranc de les Llobateres fins la cruïlla d’aquest barranc amb el d’Ensija. Continuarem perdent altura fins arribar a la carretera, on agafarem un camí de ronda fins arribar al cotxe.

COORDINADOR: Jordi González i Beneta Vidal

LLOC I HORA SORTIDA: A les 7.00 a l’Amèrica

TEMPS APROXIMAT DE CAMÍ: 3 hores aprox.

DESNIVELL ACUMULAT: 876 m aprox.

MATERIAL: Les capes necessàries per fer l’activitat.

QUEVIURES: esmorzar, dinar i aigua.

ITINERARI: Igualada, Manresa, Berga, Cercs, Saldes, coll de la Trapa, aparcament font Freda.

DIFICULTAT: Fàcil, no té cap dificultat tècnica ni és molt exigent físicament. Màxim: 20 participants