skip to Main Content

Als Astazu amb la secció de muntanya

Als Astazu Amb La Secció De Muntanya

El passat cap de setmana alguns components de la secció de muntanya del Club Excursionista UECANOIA es van desplaçar fins a Pineta per realitzar l’ascensió als Astazus.

Els Astazu (el gran de 3071m i el petit de 3015m) es troben al massís del Mont Perdut, entre la província d’Osca i el departament dels Alts Pirineus, i s’hi accedeix per la Vall de Pineta des del refugi de Pineta.

Els membres de la UECANOIA van fer nit a l’aparcament on els va sorprendre una forta pluja i vent que va allargar-se tota la nit. L’endemà al matí, després de comprovar la previsió meteorològica, van emprendre la sortida cap al refugi i encarar després els dos cims. Cal esmentar que van assolit el com per la cresta de Marboré amb passos de grau I i II

La baixada la van fer gairebé en la seva totalitat resseguint el camí de pujada.
Finalment van arribar de nou al cotxe després de 9h de sortida i més de 21km.

Back To Top
×Close search
Search