skip to Main Content

Lluitant pel subcampionat de la Lliga Gran Penedès

Lluitant Pel Subcampionat De La Lliga Gran Penedès

Diumenge 1 de desembre es va disputar a Vilafranca del Penedès la 10a edició de la Pujada a Sant Pau, cursa de muntanya organitzada pels Falcons de Vilafranca.

La cursa de 10km i 300m de desnivell positiu va mantenir el recorregut dels darrers anys, amb un circuit que sortia de la zona esportiva de Vilafranca i que constava de dues pujades a la muntanya de Sant Pau per corriols i pistes.

El recorregut amb un traçat ràpid amb algun tram tècnic està pensat per aconseguir acostar al món de les curses de muntanya a persones que fins el moment no ho havien provat.

La prova va finalitzar amb 4 UEC’s als diferents podis: Joan Rosich 3er absolut en categoria masculina, Marta Segura 2a sènior femenina, Bernat Planas 3r veterà i Pepita Carner com a 3a veterana.

Ara caldrà veure el recompte final de punts per veure si finalment es va aconseguir l’objectiu dins de la Lliga Gran Penedès.

Back To Top
×Close search
Search