Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

SKIMO: FRONDIELLAS

6 abril @ 7:00 - 7 abril @ 17:00

Gratuït

Arribats dissabte a l’embassament de la Sarra, pujarem pel barranc de la Cubetilla orientat a W, fins a la bifurcació que poc a poc ens porta en direcció N al Paso de la Cubetilla (2.613m) des d’on farem el cim del Sanchacollons (2.695m). Retornarem al Paso de la Cubetilla i descendirem sempre a N fins a la vora de l’Ibon de Respomuso i posteriorment al refugi del mateix nom, on farem nit.

Diumenge ascendirem en direcció N (cara S) els 830m que separen el refugi del cim del Frondiellas (3.049m)
Descens:Si les condicions de la neu ho permeten risc (baix d’allaus), el descens es farà per la cara W del Frondiellas en direcció als Ibones de Arriel. Un gran descens de 1.200m fins al riu Aguas Limpias, on girant a W seguirem el GR11 que baixa fent una llarga volta fins l’embassament de la Sarra.

Si les condicions de neu no son favorables es retornarà desfent el ruta fins al refugi de Respomuso, es vorejarà l’embassament per la riba S, i es remuntarà el coll de Musales (2.569m) i baixant per l’altra vessant s’empalmarà amb el camí de pujada del dia abans (barranc de la Cubetilla) fins a l’embassament de la Sarra.

FITXA

COORDINADOR: Miquel
TEMPS APROXIMAT DE CAMÍ : 8h primer dia, 6h segon.
DESNIVELL: Dissabte: +1.300m, – 500m, diumenge: +830m -1.200m (- 400m alguns caminant)
MATERIAL: Esquís, pells, ganivetes, DVA, pala i sonda. Piolet i grampons QUEVIURES: Menjar i beure adient per a l’activitat
DIFICULTAT: Difícil

Categoria d'Esdeveniment:

Organitzador

Club Excursionista UECANOIA
Visualitza el lloc web de Organitzador