Upcoming Events

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

SKIMO: NORUEGA O ISLÀNDIA

Establint el camp base a les rodalies de Ólafsfjörður/Dalvik, es proposa realitzar sortides de dia per conèixer la zona. Algunes de les propostes són: Karlsárfjall (Kerahnjúkur): 15km i 1.400m de desnivell positiu. Mulakolla: 10km i 900m positiu. Rimar: 25km i 2500m positiu (Dificil) Bæjarfjall - Halldór - Strakafjall:25km i 1800m (Dificil). Islàndia, sens dubte és […]

SKIMO: FRONDIELLAS

Arribats dissabte a l’embassament de la Sarra, pujarem pel barranc de la Cubetilla orientat a W, fins a la bifurcació que poc a poc ens porta en direcció N al Paso de la Cubetilla (2.613m) des d’on farem el cim del Sanchacollons (2.695m). Retornarem al Paso de la Cubetilla i descendirem sempre a N fins […]

Marxa nòrdica – Els Corriols de l’Astor i Pujalt

Tarda de marxa nòrdica pels corriols segarrencs de l’Astor i Pujalt i visita guiada a l’estació Astronòmica de Pujalt. Nivell: Segons índex IBP. Recorregut: 13,50 km +275 m de desnivell. Data: Dissabte 6 d’abril del 2024. Hora: 16:00 h. Lloc de trobada: Aparcament a l’Astor a les 16.00 h ( Plaça de la Bassa, l’Astor) […]

60€

Matinal pel Riu Anoia

Activitat dins del programa de la Festa'l Riu organitzada per l'entitat ambiental Igualada pel clima. Amb aquesta passejada coneixerem l'estat actual del riu i les seves problemàtiques. També passarem per antics molins i fonts. Acabada la caminada podrem continuar gaudint de la festa. COORDINA: Teresa Gual LLOC I HORA SORTIDA: 8:00 aparcament del Tanatori TEMPS […]

TOSSAL D’ENGRILLÓ 1.072m

Circular des de Paüls pel vessants nord-est del Massís dels Ports, que culmina amb l’ascensió als principals cims de la Serra de Montsagre, des d’on gaudirem d’unes àmplies i espectaculars vistes panoràmiques cap a la Terra Alta i la Vall de Paüls. Ruta que ofereix altres al·licients d’aquest massís calcari, especialment visibles en aquest itinerari, […]

SKIMO: FORQUETA 3.007m I POSETS 3.375m

Circular de dos dies. - 1er dia: Des del refugi de Viadós (1.726m) baixarem a creuar el Cinqueta cap al coll d'Eriste pel barranc de la Ribereta, esperem portejar esquís el mínim possible. Assolit el coll, i ja veient el gelat ibó de Llardana al fons de la vall de Eriste, intentarem coronar el Pic […]

SKIMO: PIC D’ALBA

Ascenció directa des de Los Llanos del Hospital (1750m). Agafarem direcció S.E fins trobar un “tubo” i després la vall entre Tuqueta Balanca de Paderna i Pico Pderna. Seguirem amunt direcció S. fins a l’altura de la Bretxa d’Alba, que assolirem amb esquís. Pel vesant O. del Pico de Alba l’ascendirem amb piolet i grampons […]

SKIMO: PIC NEOUVIELLE

Ascensió al cim més alt del massís de la reserva Natural de Neouvielle. Iniciem l'ascensió desde l’aparcament del Llac d’Orédon a 1.856m. i pujar fins al Llac d’Aubert, on normalment, per aquestes dates, trobem la neu continua per foquejar. s'hi pot accedir a peu per un corriol, o amb bicicleta per una pista asfaltada. Un […]

CASTILLO D’ACHER 2.378m

Comencem el recorregut des de la zona del pàrquing de l'abandonat refugi de la Selva d’Oza. Agafar un corriol que ens indica: “Castell d’Acher i Camí vell del pont Sil”. Anirem guanyant alçada totalment envoltats de vegetació i paral·lels en tot moment al barranc d'Espata. Arribarem a les pastures sota el castell, on a la […]

SKIMO: PIC TEMPESTATS 3337m

Pujada des de el Refugi Cap de Llauset, sortir per darrera el Refugi fins el Collada de Vallibierna, flanqueig fins la bretxa Sole, seguir flanquejant cap a la dreta fins trobar el punt feble, sota un esperó que baixa del Rusell, seguirem fins trobar la pala final, remuntarem els últims metres a peu. També es […]

MIDI D’OSSAU 2.884m

Ascensió clàssica al pic de Midi d'Ossau por la via Normal de Pombie i el col de Suzon, sortint des de l’aparcament d’Aneu, aproximadament un kilòmetre al Nord del Port del Portalet. La ruta, a més de l’aproximació, consta de tres xemeneies que s’han d’escalar abans d’arribar a la pedrera de fort pendent abans d’arribar […]

TRAVESSA QUERALBS-ULLDETER-NÚRIA-QUERALBS

Bonica sortida de travessa d’alta muntanya amb pernocta al refugi d’Ulldeter. Des de Queralbs remuntarem el riu Freser amb boniques vistes de cingles, gorgs i salts d'aigua. Passarem per Coma de Vaca i continuarem remuntant la vall per dirigir-nos al Coll de la Marrana, des d’on farem els cims de Gra de Fajol i Bastiments. […]