Upcoming Events

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

SKIMO: PIC D’ALBA

Ascenció directa des de Los Llanos del Hospital (1750m). Agafarem direcció S.E fins trobar un “tubo” i després la vall entre Tuqueta Balanca de Paderna i Pico Pderna. Seguirem amunt […]

SKIMO: PIC NEOUVIELLE

Ascensió al cim més alt del massís de la reserva Natural de Neouvielle. Iniciem l'ascensió desde l’aparcament del Llac d’Orédon a 1.856m. i pujar fins al Llac d’Aubert, on normalment, […]

Matinal pels entorns de Castellolí

Sortirem del coll de Bruc i coneixerem l’entorn de Castellolí visitant l’ermita de Sant Miquel de Vilaclara, el pont foradat, la font del ferro, Castell de Castellolí, les coves de […]

CASTILLO D’ACHER 2.378m

Comencem el recorregut des de la zona del pàrquing de l'abandonat refugi de la Selva d’Oza. Agafar un corriol que ens indica: “Castell d’Acher i Camí vell del pont Sil”. […]

SKIMO: PIC TEMPESTATS 3337m

Pujada des de el Refugi Cap de Llauset, sortir per darrera el Refugi fins el Collada de Vallibierna, flanqueig fins la bretxa Sole, seguir flanquejant cap a la dreta fins […]

Matinal per Argençola

Sortida matinal i circular per conèixer l'entorn d'Argençola passant per corriols i pistes, buscant ombres per evitar la calor. Amb aquesta sortida coneixerem el Pont d'en Toriga, l'obac de la […]

MIDI D’OSSAU 2.884m

Ascensió clàssica al pic de Midi d'Ossau por la via Normal de Pombie i el col de Suzon, sortint des de l’aparcament d’Aneu, aproximadament un kilòmetre al Nord del Port […]

TRAVESSA QUERALBS-ULLDETER-NÚRIA-QUERALBS

Bonica sortida de travessa d’alta muntanya amb pernocta al refugi d’Ulldeter. Des de Queralbs remuntarem el riu Freser amb boniques vistes de cingles, gorgs i salts d'aigua. Passarem per Coma […]

Pujada a la Tossa nocturna

Sortida nocturna circular per acomiadar la temporada. Pujarem a la Tossa on veurem la posta de sol mentre compartim el sopar. La pujada serà per corriols i la baixada per […]

7 TRESMILS A ORDESA

Sortida de més d’una jornada amb l’objectiu de coronar uns quants cims que envolten la Vall d’Ordesa. Al Mont Perdut i en el camí que va a Góriz hi trobarem […]

PIC DE L’ESTANYÓ 2.925m

Pujada a l’Estanyó, un dels cims emblemàtics d’Andorra. (2.925m). Deixarem els cotxes a la carretera del Coll d’Ordino, a l’alçada de les bordes d’Armiana. D’allà ens endinsarem vall Amunt fins […]